You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

tak payah nak tunggu wiken tuk jumpa....
tak payah lagik nak call, sms setiap hari....
duduk serumah.......
mangkit pagi n nak tidoq jumpa muka yang sama....
masak makanan feveret selalu........
sebelum pi gheja dapat cium tangan dulu.......
setiap kali time solat leh jemaah skali or maybe ikut pi jemaah skali ka..
dan macam2 lagiklah yang aku nak buat.....huhuuhuu
ya...aku sangat mengharapkan dan berdoa agar dapat selalu berada di sisi, tak kisahlah sebelah kiri or kanan insan ini......=(

sangat tidak best bila anda bergelar isteri tapi tidak berada dekat dengan suami....klo kira dekat dari segi hati tu insyaAllah sentiasa rasa dekat tapi sekarang nak dekat dari segi fizikal...........

2 comments:

BETUL!
Saya juga nak buat mcm tu klo saya jadi isteri!!

Dan saya juga nak isteri saya buat macam tu klo saya jadi suami!!

Dan macam2 lagi saya nak buat dgn isteri klo saya jadi suami!

Dan suma perbuatan itu adalah pahala berganda berkali2...

Jadi, marilah kita kawen dan hidup suami isteri...

p/s: ditujukan kepada pembaca2 yang masih bujang lagi,hehehe ;p

Buat syg,
Thanx a lotsss sbb berniat dan nak buat suma perkara itu. InsyaAllah masanya akan tiba, perancanganNYA yg terbaik! Abg akan menunggu adinda di luar kapal terbang punya airport punya pintu!!;p smoga syg slamat smpai sini, amin...luv u syg :-* (alamak muncung senget!senget pn senget la, janji muncung!;p)

abg..tq sooo much....doakan perjalanan adinda selamat dan dipermudahkannya...hopefully barang2 yang dibawa tu selamat tiba dengan jayanya jugak...hehehe....=)
luv u toooo abg..(hahahaha..comei plak mucung senget tu)