You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...

Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

assalamualaikum..


hari ni dah hari ke 13 di bulan Syawal..rasanya masih belum lewat kan tuk ucapkan salam aidilfitri buat kengkawan yang membaca blog ni..yang tak baca pun nak jugak mintak maap sebenaqnya..huhu....dan di kesempatan ni jugak, atas rasa diri ni tak penah sempurna dan tak pernah lari dari sebarang kesilapan, aku nak mintak ampun dan atas atas kesilapan kepada semua kawan2 yang penah mengenali diri aku...dalam kita bergelak ketawa, bersembang, berhujah, bercerita, bernasihat, bermain2 dan segala apa juga jenis aktiviti yang kengkawan penah lakukan bersama dengan aku, mungkin dalam tak sedar aku ada mengguriskan hati dan membuatkan korang rasa tak senang.tertoreh kat mana2 aku mintak maap yer...aku mintak agar dapat dimaafkan segala kesalahan yang aku lakukan...kira kita mula kembali dengan 0-0 yer....=)



mendayu suara, meniti angkasa..
alunan takbir mengulit pagi...
insan tersenyum tanda gembira..
lebaran mulia menjelma lagi kali ini..
di hari lebaran mulia ini..
jangan pula membuat dosa...
begitulah hakikatnya hari raya..
bergembira tanpa melupakannya...
Allah yang Esa
indah suasana dalam senyuman seluruh alam turut raikan...
bersyukur kepada Tuhan atas nikmat yang datang..limpahanNya...
ikhlaskan hati mohon kemaafan..
leburlah dosa di tapak tangan..
lupakan segala silap dan salah..
insan bersatu membina ummah...

lagu atas ni nowseeheart,raihan,rem ngan ajai nyanyi klu tak silap...tak sangka aku leh ingat lagik lirik dia..tapi tak taulah klu tersilap..hehe...

Salam KemaaFan Di AidilFitri...=)