You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...

Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers













i've found my second half..alhamdulillah...

bersyukur sangat......

He completes me...=) =)

we've been thru lots of thingssssssss.(suka, duka, gumbira n macam2 lagi b4 sampai ke tahap ni...) dan selepas nikah aku bertambah2 gumbira dengan apa yang berlaku dan aku dapat sekarang...really unsangkarable =) =)

insyaAllah dis is da beginning of our new life....may Allah Bless us alwez..ameeen...

pray for us....=)

kepada kengkawan semua, ni nikah ja, walimahnya insyaAllah bulan 12 ni...akan aku sebarkan2 kad nanti....=)Klo nanti andai rasa kenai aku dan tak dapat jemputan, mailah jugak na.....kadang2 tu dalam ramai2 ada jugak yang terlupa..yang tak kenai nak mai jugak punboley ja...insyaAllah cukup ja makanan...(harap2nyalah..klo tak cukup pun mesti ayaq tu ada gaklah)..hehehe

Rahmat Ujian

Dalam derita ada bahagia
Dalam gembira mungkin terselit duka
Tak siapa tahu
Tak siapa pinta ujian bertamu

Bibir mudah mengucap sabar
Tapi hatilah yang remuk menderita
Insan memandang
Mempunyai berbagai tafsiran

Segala takdir
Terimalah dengan hati terbuka
Walau terseksa ada hikmahnya

Harus ada rasa bersyukur
Di setiap kali ujian menjelma
Itu jelasnya membuktikan
Allah mengasihimu setiap masa
Diuji tahap keimanan
Sedang ramai terbiar dilalaikan
Hanya yang terpilih sahaja
Antara berjuta mendapat rahmatNya

Allah rindu mendengarkan
Rintihanmu berpanjangan
Bersyukurlah dan tabahlah menghadapi

Segala takdir
Terimalah dengan hati yang terbuka
Walau terseksa ada hikmahnya

Allah rindu mendengarkan
Rintihanmu berpanjangan
Bersyukurlah dan tabahlah menghadapi
Segala ujian diberi
Maka bersyukurlah selalu
kali ni sekadar nak berkongsi sebuah lagu yang lirik nya yang sangat.......(pandai2lah nilai sendiri yer...hehe) ya bukan semua kan akan diuji.....kadang2 kira rasa ujian kita dah berat tapi ada lagik orang yang lebey berat ujian dari kita...setiap kali duji cubalah memandang ke bawah, pada orang yang lebey teruk ujiannya.....aku nasihatkan diri aku jugak sebab aku sendiri tak pasti aku ni sekuat dan setabah mana andai apabila ujian itu melanda....yang pasti ujian itu adalah tarbiah daripadaNya...
senyumlah diwaktu susah tanda ketabahan.......
senyuman itu tanda keimanan......