You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...

Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

assalamulaikum...

ni adalah album yang paling latest aku beli..dah lama gila rasanya tak beli album nasyid...semenjak aku bekerjaya yang dah hampir setahun, rasanya ni adalah album pertama aku beli beli dari duit gaji...huhuhu...bukannya tak dengar lagu tapi banyak lagi dok download dari membeli..kadang2 rasa keji gaklah sebab keja download ja...sepatutnya menyokong dengan membeli yang original....dulu waktu belum ada teknologi2 canggih ni memang banyaklah aku punya koleksi2...adakah teknologi yang bersalah?huhu..tidak sama sekali...

album ni album kompilasi lagu2 far east...memang tak wugi lah beeli..lagu semuanya best2....akan ku syorkan pada teman2 yang lain...dari track first sampai yang last insyaAllah ada manfaatnya setiap lagu tu...memberi peringatan pada kita ni....



album ni aku beli dekat sebuah kedai yang jual banyak buku2 agama kat carreour wangsa maju...banyak buku2 menarik dan album2 menarik kat kedai tu..tapi sowi aku tak ingat apa nama kedai tu..yang bestnya leh dapat diskaun klu beli kat kedai tu..=)

Hiburan Mendidik Jiwa....=)

assalamualaikum.....



entri kali ni memang dari blog org aku amik...http://nisanku.wordpress.com/2008/07/04/lelaki-itu-susah/#comment-79

aku tak kata benda ni betul dan tak plak aku kata salah sebab manusia ni bermacam2 ragamnya...tapi ada gak kot kebenarannya..=P...tapi terpulanglah pada kita camana nak mentafsirkannya......




Wahai kaum hawa, cuba hayati kata-kataku sejenak…


Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya.
Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong.

Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya.
Jika tidak, dia kata kamu kekampungan.

Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala.
Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi.

Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka.
Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat.

Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian.
Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu.

Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan.
Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya.

Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh .
Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat.

Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai.
Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam.
Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati.

Jika kamu mengatakan hal ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semuaini tidak benar…


Semua manusia tak sempurna...belajar2lah menerima ketaksempurnaan orang lain..=)

assalamualaikum....


raya dah abis pun tapi baru rini nak upload gambar berhari raya dengan opismate...aku sempat gak berhari raya ngan aimi,iza ngan farah hari sebelumnya..memang meriah walaupun kami berempat ja..sori lin tak dapat nak bawak hang skali..jauh sangatlah....makan nya tak banyak pun tapi lebih kepada lawatan terhadap kengkawan2 yang dah berkawen...jalan2 umah yan ngan ayu yang dah kawen n pi gak umah izza......tapi gambar tak dak plak..nanti klu ada aku upload...
hari ni klu tak silap 4 buah rumah kitaorang pi...memang kenyang sangat...alhamdulillah....tapi yang penting bukan makan kan, ukhuwah tu yang penting... =)

gambar atas tu kat umah yan...




saja ja letak gambar cupcake ni...ni memang taraf amatur lah..ekceli aku tolong kak pah dahtu dia bagi aku conteng2 kat cupcake yang lebih2...dan aku bagi hasil tangan aku dekat fai(5)...banyaklah lagi perlu diimprove ni..comot n selekeh ja aku rasa hasil yang aku buat ni...huhu..sorilah kak pah, anak murid ni memang kurang memberangsangkan sangat hasil kerjanya....