You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

salam...
entri kali ni adalah satu contest yang aku saja join setelah terlihat di blog iryd.....so nak gambar percutian yang paling menarik, dan aku rasa gambar ni paling menarik tuk aku......hehehehe...mari kita mencuba beramai2 yer.....=)

saya suka gambar ni sebab ............................
1) ni gambar pada hari raya pertama tahun 2010 selepas solat sunat aidilfitri.....kami jalan2 sebab tak dak umah sapa yang kami nak melawat di aidilfitri..=( tapi kami sangat hepi sebab ni merupakan raya pertama kami sebagai suami isteri.....=)
2) gambar ni diambil di taman botani oslo norway, tempat pertama yang saya lawat semasa saya bercuti dengan menjadi suri rumah sepenuh masa selama hampir 2 minggu di oslo....
3) walaupun dalam gambar kami tak sehala tapi insyaAllah pemikiran kami searah dan matlamat kami mardhatillah.....=)

8 comments:

wahh..bagus bagus....hehe..cun gambar korang..:)

Salam ziarah...cantik gambar..good luck k...

iryd n hanis...tq n gud luck jugak untuk korang.....=)

erk?pertandingan?apakah captionnya syg? "apabila tripod tak sempat dibeli!" ;p atau "jgnlah kedekut membeli tripod!" ;p thanx a lotsss syg for the best time here!

abg, mungkin sesuai gak caption abg tu...hehehe..btw, bukan kedekutlah abg, tapi berjimat...thank you soo much abg yang membawakan percutian terhebat tuk sayang di tahun ini...=) klo tak pi bercuti pun, abg tetap yang terhebat di hati sayang....=)

macam tau je ayat nombor 3 tu. ahaha

sil..ahaks..logiklah i guna pakai idea you jugak....=) anyway,tq so much yer....=)