You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers













i've found my second half..alhamdulillah...

bersyukur sangat......

He completes me...=) =)

we've been thru lots of thingssssssss.(suka, duka, gumbira n macam2 lagi b4 sampai ke tahap ni...) dan selepas nikah aku bertambah2 gumbira dengan apa yang berlaku dan aku dapat sekarang...really unsangkarable =) =)

insyaAllah dis is da beginning of our new life....may Allah Bless us alwez..ameeen...

pray for us....=)

kepada kengkawan semua, ni nikah ja, walimahnya insyaAllah bulan 12 ni...akan aku sebarkan2 kad nanti....=)Klo nanti andai rasa kenai aku dan tak dapat jemputan, mailah jugak na.....kadang2 tu dalam ramai2 ada jugak yang terlupa..yang tak kenai nak mai jugak punboley ja...insyaAllah cukup ja makanan...(harap2nyalah..klo tak cukup pun mesti ayaq tu ada gaklah)..hehehe

9 comments:

congratulations...from iryd and pitt

wet xbgtau ape2 pun sampai ati, handset aku dah hilangla so nombor mmg sume dah hilang, nnt email aku no hp ko

alhamdulillah..
selamat menempuh alam baru
tahniah

insyaAllah kenuri hang aku sampai..pakej tuh, 3majlis dalam satu hari..hehe

Tahniah!
Moga bahagia selalu dan mulalah mengemudi bahtera mahligai supaya ia teguh berlayar dalam lautan perkahwinan dengan permandangan yang indah dan nyaman bayunya.

Ini doa nasul untuk seorang yang bergelar "SAHABAT"!

unsangkarable? hehee..chumil :)
memang korang berdua dah destined to be together..sumer onak dan duri dan rintangan tula yg memantapkan hubungan korang..
tahniah 3x!

uit, kak syikin dah tukar title..
baikla, PUAN nurul 'asyikin!
ehehee

tak clearlah gambarnya... nak tgk gmbar asyikin nikah ni :(

iryd, yan, diyana, nasul, sila : thank u for da wish..tunggu na kad jemputan darik aku....aku nikah dulu n buat kecik2 ja, insyaAllah kenduri 20.12.2009...doakan aku na...

kak melor, nanti mai kat work station kami, kami bagi tengok gambaq nikah..hehehe

wah congrate!! dh nikah dah...
hehehhe..

akmar asasi

la...syikin kawin dh ke? hehe..baru tau sbb baru bkk blog ni. tahniah ye! cmne leh kenal dgn suami dulu? dia org mana? smg hbgn kalian diberkati Allah & berkekalan sehingga ke akhir hyt... :)