You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

assalamualaikum....

tiba2 hari ni nak bercerita pasai badminton plak...walaupun tak terrer men sangat..tapi aku suka men badminton...

salah satu sebab yang menyebabkan aku suka badminton ialah nilah satu2nya game yang slalu aku men dengan arwah waktu aku kecik2....darik dia jugak aku blajaq camana nak pandai men badminton....dan bila time piala thomas, kami akan tengok tv sama2....dan yang aku ingat, waktu aku tengok dulu penah m'sia menang..time tu m'sia jugak yang jadik tuan rumah.....

(Al-fatihah..Moga arwah ayah sentiasa dicucuri rahmatNya dan ditempatkan di kalangan mereka yang beriman....ameen)

memandangkan skang ni tengah hangat citer piala thomas ngan piala uber kat indonesia, tiba2 aku pun jadik teruja balik nak men badminton...tapi aku lagi teruja nak tunggu keputusan..riso ni klu m'sia kalah..tapi adatlah dalam permainan, klu dah ada yang menang mesti ada yang kalah...klu m'sia tak menang pun at least biaqlah dapat masuk final pun...tapi klu dah final mestilah nak menang kan....hehe...(tah hapa2 aku cakap ni)

setakat aku edit entry ni m'sia dah berjaya sampai suku akhir....klu menang nanti dapat masuk separuh akhir..... oklah tu dah separuh akhir....

pasni harap2 masuklah separuh akhir...

BeRsUkaN MenYihatkaN Tubuh Badan...insyaAllah...=)

0 comments: