You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

assalamualaikum.....

2 hari lepas dapat dua mesej yang rasanya sangatlah unik daripada salah sorang sahabat rapat dari usm.....hasil ciptaan dia sendiri....dan sememangnya klu bab merepek boleh diserahkan pada sahabatku yang sorang ni...bersama2 dengan lin, memang macam2 cerita merepek diaorang boleh merepek....windunya jugak nak dengar depa merepek2 lagi ni....so, kat sini dengan penuhnya bangganya naklah letak mesej2 indah hasil cetusan minda dan ilham farah@chett.....

Walau tak sebanyak SONGSANGAN POPULASI,
Walau tak sepersis TOLOK SKRU MIKROMETER,
Walau SISIHAN RELATIF tak dapat diukur dan RALAT tidak dapat dilihat, Tapi persahabatan kita bak IKATAN KOVALEN yang sukar diputuskan....=)

Persahabatan ala USM....
Semoga persahabatan ini setinggi BUKIT JAMBUL,
Sehijau TASIK HARAPAN,
Semahal lauk TEKUN,
Sesedap meggi goreng SUBAIDAH,
Seluas PADANG MINDEN,
Sejauh KOMTAR,
Sesesak CHOWRASTA,
Sebesar QUEENSBAY dan sebanyak biawak di TASIK AMAN....hehe

Bukan semua orang dikurniakan dengan otak2 kreatif dan aku rasanya salah sorang yang kureng skit bab2 kreatif ni walaupun dulu amik course design mendesign....aku sayang pada semua sahabat2 yang sentiasa ada di sebelah aku waktu aku susah dan kadang2 ada kadang2 hilang waktu aku senang...hehe....waktu aku busy aku plak yang halau hampa bila hampa mai kacau...huhu..moga ukhuwah yang terjalin ni semuanya mendapat REDHA ILAHI......

PrAY HaRd wORk SmArT


lin, farah dan aku di tepi tasik penuh nostalgia....haha..
berlatarbelakangkan banjaran titiwangsa....






1 comments:

sebesar biawak Tasik Aman jangan lupa.... Dmemang cool