You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

salam....

ekceli dah lama nak update tapi tak sempat2 nak update...kali ni bercerita pasai makanan....
nak tunjuk menu pertama yang aku makan hasil daripada air tangan suami....=) untuk aimi, akhirnya dapat jugak aku merasa en.Hafiz memasak...klo dulu waktu berkawan encik Hafiz janji nak buatkan kami cucoq udang, tapi sampai la pun tak buat2 lagik....takpa aimi, nanti aku akan cuba pastikan hang dapat gak merasa cucoq udang tu...hehehe...
.
.
ayam masak merah(yang ditumbuk cilinya), telor dadar ngan kubis goreng oyster...air, air masak ja.....
.
.
menu ni berjaya dihasilkan sebab waktu ni hasben aku tengah bercuti dan aku terpaksa kheja...amaklumlah encik Hafiz ni banyak betoi cutinya....hehehhe....apa yang boleh dikatakan, walaupun simple ja menunya tapi sedappppppppp......=) pasni boleh masak lagi yer abang.....hehehe =) tq sooooooo much for da very special meal......=)

0 comments: