You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

sambungan kepada entri eksiden suamiku last wik....dan ni adalah perkembangan paling terbaru ibu jari kaki kiri suamiku....


keadaan ibu jari kiri kaki suami aku yang terpaksa dibuang pada bahagian kuku sebab dah mula bengkak dah tak boleh tuk hidup.....tapi alhamdulillah bahagian-bahagian anggota badan yang lain sihat dan tak dak luka2 parah.....

kita hanya meminjam kan semuanya dari Dia, dan bila2 masa saja Dia berhak untuk menariknya...

sakit ini adalah ujian..ujian tuk orang sakit dan juga ujian tuk orang-orang yang berada di sekelilingnya....

bagi aku suami aku sangat kuat walaupun sangat sakit dan sedih dan aku jugak jadik kuat sebab kekuatan yang ada pada suami aku......Moga Allah sentiasa memberikan kita kekuatan itu untuk meneruskan kehidupan....=) =)



sehari selepas operation and first dressing...erk...sempat lagik berposing tu encik Mohamad Hafiz.......=)

dan kepada sahabat semua, doakan kesihatan suami aku yer dan semoga cepat sembuh.......

3 comments:

smg suami syikin cepat sembuh..ameen..

moga cepat smbuh suami kak..bole posing2 lagi..hehee

en hafiz mmg betul2 kuat..
kalau aku xtau la mcm mane..
semoga cept sihat n jgn lupe kad jemputan aku...
hehe