You Will Never Walk Alone...(",)

SELAGI ALLAH DI HATIMU, SETIAP MASALAH ITU BUKANLAH BEBANAN TETAPI MERUPAKAN UJIAN DAN TARBIYAH DARINYA..... REMEMBER ALLAH S.W.T ALWAYS, AND YOU WILL NEVER WALK ALONE...


Hafiz & 'Asyikin...=)

Daisypath Anniversary tickers

salam...

saja kali ni nak berkongsi gambar2 waktu aku attend kenduri kawen kawan2 yang agak rapat...moga diaorang bahagia sampai ke syurga dan dapat membentuk keluarga yang penuh sakinah mawaddah warahmah....sayang hampa semua....




hijreen..
stat kenal dia waktu second year dan boleh kamcing sebab otak dia gila2..
dia ni nampak ja ayu tapi brutal gak tu....
yang pasti klu dengan dia mesti asyik dok gelak ja sebab dia memang suka gelak...



yan (nurul azean)..
roomate waktu first year kat usm...
aku paling tak tahan klu tengok dia jalan...(sori yan terkutuk..Huhu) yang best kawan ngan dia sebab aku akan nampak matured bila dengan dia...

haizura...

zura ni memang sangat lemah lembut...cakap pun slow ja...hehe.....kenai dia sebab first year satu group dah tu plak dia ni org utara...

doa aku moga kengkawan aku semua ni menjadi isteri yang solehah...insyaAllah salah satu cara ke syurga itu adalah dengan mentaati suami..huhu...(aku doakan ni tuk diri sendiri jugak =).....)